Kalite Politikamız

Amacımız, firmamızı toplam kalite yönetimi ilkelerini esas alarak uluslararası boyutta OSO 9001 ve HACCP kuralları çerçevesinde; hijyen, kalite, fiyat ve verimlilik açısında rekabet edilebilir seviyede mal üretebilen, hizmet sunan, müşteri memnuniyetini ve sağlığını ön planda tutan, sürekli gelişerek sektöründe Türkiye'nin önde gelen bir kuruluşu haline getirmektir.

En önemli ürünümüzün "KALİTE" olduğunu benimseyerek, kalitenin kontrolü yerine üretimini hedefledik. Bu nedenle hedefimiz üretim ve hizmet prosesini girişten müşteriye sunuma kadar planlayıp önleme çalışmalarına ağırlık vererek kalitenin üretim ve hizmet sırasında doğmasını sağlamaktır.

Firmamızda, görevli her personel kendinden bir önceki prosesin müşterisi olarak tanımlanmıştır. Kalite ve hijyenden her personel birinci derecede sorumludur. Amacımız problemleri çözmek değil, kaynağında önlemek ve yok etmektir.

Firmamız kendisini milli ve manevi değerler bağlı kalarak, devletine, iş ortaklarına, çalışanlarına, tedarikçilerine ve çevresine karşı sorumlu tutmakta, onların durumlarının daima en iyi olabilmesi için her türlü etkinliği desteklemeyi kendisine bir görev edinmiştir. Hedefimiz tüm çalışanlarımız için eğitim faaliyetlerini yaygınlaştırarak onların motivasyonunu sağlamak, müşteri memnuniyetini ön planda tutmak, kaliteli ürün ve hizmet anlayışımızı sürekli olarak geliştirmektir.

Hedefimiz %100 müşteri memnuniyeti garantisi vererek müşterilerimizin bugünkü ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirmek için onları dinlemeyi görev bilmek, müşteri sağlığını ön planda tutmak ve kalite yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek olduğundan çalışmalarımızla birlikte asla tatmin olmayarak daima daha iyiyi ve hatasızı arayacağımızı taahhüt ederiz.

Faaliyetlerimizin ulusal ve uluslararası standartlara ve yasal şartlara uygun olması esastır.


YÖNETİM KURULU BAŞKANI
SEDAT BERBER

Lezzetli Börek Hakkımızda